sobota, 29 kwietnia 2017

L'OREAL HYDRA GENIUS --KREM NAWILŻAJĄCY

Krem z wodą aloesową i kwasem hialuronowym.




Krem do stosowania codziennego na dzień i noc . Konsystencja żelowa . Nawilża głęboką partie skóry a cera jest rozświetlona . Pojemnośc 70  ml. Ważność kremu  od otwarcia 12 miesięcy .



Według mnie jeden z najlepszych kremów nawilżających jaki do tej pory używałam. Niestety u mnie nie sprawdziły się ani kremy bardzo drogie ani kremy tanie . Żaden nie nawilżał mojej cery tak jak bym chciała. Gdy ten kupowałam , już planowałam komu go oddam jak się u mnie nie sprawdzi . Jestem z niego super zadowolona , czuje że nie mam napiętej skóry na buzi i czuć nawilżenie nawet po kilkunastu godzinach .



Po zużyciu widać ,że mi bardzo pasuje .



Skład dla osób ,które się znają na tym , ja się nie znam .




Cena w drogerii DM w Niemczech 9,95 Euro .



Pozdrawiam Moni




Przeczytaj rownież o perfumach, wystarczy że klikniesz w nazwę .
Chanel N' 5 L'EAU

ARMANI EMPORIO SHE -PERFUMY DLA KOBIET 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz