wtorek, 9 maja 2017

ARMANI EMPORIO SHE -PERFUMY DLA KOBIET

                                     ARMANI EMPORIO SHE 

Powstały w 1998 roku . Stworzyła je pani Sophie Labbe.


Skład

Głowa

gruszka, ananas, bergamotka, limonka, mandarynka, tuberoza

Serce

jaśmin, korzeń kosaćca, heliotrop, konwalia

Podstawa

wanilia, migdały, piżmo, drzewo sandałowe, fasola Tonka, bursztyn, cedr



Przepiękne orientalno-pudrowe perfumy .

Zapakowane w złote opakowanie .




Po wyjęciu z opakowania zapakowane jeszcze w czarny karton na którym jest tylko znaczek Armaniego.





Flakon metalowy w kolorze bladego złota , kiedyś było bardziej złote jak teraz.






Uwielbiam te perfumy , zawsze do nich wracam .



Pierwszy raz kupiłam je w Ravensburgu na południu Niemiec w 2005 roku. Odrazu je pokochałam.  Zużyłam już kilka flakonów , ale zawsze będę też do nich wracać. Polecam je dla kobiet od 25 roku życia. Całodzienne . Piękny kwiatowy zapach .





W mojej kolekcji perfum , każde mają dla  mnie szczególne znaczenie . Armani SHE  zawsze bedzie mi się kojarzyć z jedną z moich przyjaciółek . Obie kupowałyśmy te perfumy .
Żanetko  pozdrawiam Cię serdecznie . 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Przeczytaj rownież , wystarczy że klikniesz w napis i się otworzy wpis .
CHANEL N'5 L`EAU

VERSACE CRYSTAL NOIR

KREM LOREAL HYDRA GENIUS

Pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz