czwartek, 9 marca 2017

Chanel N' 5 L'EAU Perfumy




Premiera  Chanel N' 5 L'EAU  Odbyła sie w 2016 roku .



W pierwszej chwili przypomina Chanel N`5 które wręcz uwielbiam , jednak  już po chwili jest to piękny subtelny i dużo delikatniejszy zapach . Są bardzo świeże , takie  cytrusowo -kwiatowe .
Utrzymują sie bardzo długo , mimo że my już nie czujemy zapachu , otoczenie je czuje . Producent podaje ,że do 8-9 godzin jest wyczuwalny zapach .
Polecam je dla kobiet od 35 roku życia , dla młodszych też , ale to musi być ich wybór .


Nuta głowy zawiera cytrynę , pomarańcze i mandarynke .
Nuta serca   zawiera  róże , jaśmin i ylang-ylang .
Nuta bazy    zawiera   wetiwer  ,cedr i białe piżmo .

Jak tylko je powąchałam pierwszy raz wiedziałam ,że muszą się znaleźć w mojej kolekcji perfum . Już w perfumerii wypryskałam się nimi , żeby sprawdzić jak bedą współgrać z moim ciałem . 
Poprosiłam , też o próbkę , która oczywiście gdzieś zapodziałam .
Kilka dni pózniej kupiłam mój flakon z perfumami , od tamtej pory obecnie są moimi faworytami . Obojętnie czy siedze w domu czy wychodze , czy też idę do łóżka spać , lubie 
sie psiknąć nimi .

Nie  lubię używać perfum tylko na szczególne okazje . U mnie są codziennie w normalnym użytku . Jednak wiem ,że cena jest bardzo wysoka .
 Ja zapłaciłam za 100 ml - 131 Euro  według mnie nie opłaca sie kupować 50 ml bo kosztują jakieś 90 Euro . 








Opakowanie klasyczne białe z czarnymi napisami , według mnie bardzo minimalistyczne .




W środku zapakowane w tekturę z wytłoczonym flakonem perfum .







Ja uwielbiam perfumy Chanel i w kolekcji posiadam kilka innych .
Mam nadzieje ,że te bedą kiedyś takimi klasykami jak Chanel N`5.



VERSACE CRYSRAL NOIR kliknij tutaj Versace Crystal Noir
Pozdrawiam  Moni🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz