wtorek, 28 marca 2017

MAGNEZ W LECZENIU NERWICY


Suplementacja magnezem w mojej nerwicy i depresji .



Wystarczy przez kilka dni przyjmować tabletkę magnesu  po posiłku , aby zauważyć , że nasz układ nerwowy jest w lepszym stanie .
Miałam okresy w życiu ,że byłam strasznie nerwowa , pobudzona i odrazu kołatanie serca , straszny ból brzucha . Później wędrujący ból i drętwienie kończyn . Prawie każdej nocy miałam skurcze w łydkach .
W momentach największego stresu zawsze sięgałam po tabliczkę gorzkiej czekolady , która to zawiera najwiecej magnezu . Ale z czasem strasznie przytyłam ,jedno z zajadania sie czekoladą w stresie a drugie od brania leków antydepresyjnych .
Wtedy zaczęłam suplementację Asparginem (magnez +potas ). Brałam 3 razy dziennie po posiłku 2 tabletki . W przeciągu kilku dni moje nerwy nie były już takie dokuczliwe . Bóle brzucha i kołatanie serca ustąpiły . Kurcze łydek mam sporadycznie , ale to tylko po wysiłkowym treningu .

Kto powinien zażywać magnez :

Osoby nerwowe ponieważ magnez jest wydalany w stanach nerwowych i lekowych wraz z potem ,wymiotami czy biegunką .
Osoby pijące dużo kawy i czarnej herbaty ponieważ kawa i herbata wypłukują magnez z naszego organizmu .
Osoby nadużywające alkoholu
Sportowcy .

W jakich potrawach znajdziemy magnez
pestki dyni , migdały , orzechy nerkowca , nasiona słonecznika , siemię lniane ,kakao , natka pietruszki ale tylko listki , kasza gryczana , jaglana , banany , figi ,

Osoby ,które maja problemy z chorobami nerek powinny zapytać lekarza urologa ile magnesu mogą przyjmować dziennie .



Zapraszam również do odwiedzenia wpisu o witaminie B , która tez jest pomocna w walce z nerwami i depresja .

Kliknij tutaj      Witamina B w leczeniu depresji     




Serdecznie pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz