czwartek, 9 marca 2017

Dziennik 9 Marzec 2017

Pan Tusk został ponownie wybrany na przewodniczącego UE .
Jaki to wstyd dla mnie ,jako Polki , ze muszę tłumaczyć moim znajomym z Niemiec i Szwajcarii , że nasz rząd nie chce go poprzeć . Ale brawa dla wszystkich innych członków EU, że nie dali sie zwieść PiS-owi .


U mnie już pada kolejny dzień , mam nadzieje ,że kiedyś przestanie . Pojechałam na rowerze na zakupy , bo brakło mi kilku produktów w domu .
Trzeba podnieść trochę witaminy w organizmie i dlatego po owoce w deszczu jechałam . Koktail bedzie pyszny napewno . Gdyby nie to to pewnie nie wyszłabym ani na chwile . Pogoda taka łóżkowa , nic tylko pod koc i poczytać książkę lub pogadać na Skypie ze znajomymi . W tą pogodę nawet pieski mnie nie odwiedzają , pewnie siedzą w domu i czekają na słońce jak ja .




Jabłko, banan i maliny .



Tak ,że teraz do łóżka pod koc , film i będę odpoczywać .

Miłego wieczoru , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz