środa, 8 marca 2017

Dziennik 8 Marzec 2017 Dzień Kobiet

Całym sercem jestem dziś z kobietami protestującymi  w całej Polsce o nasze prawa . Niestety stare dziadki zasiadające w polskiej polityce , wedłóg  mnie juz dawno powinni siedzieć na emeryturach i czytać ich ulubione gazety . A nie zaglądać kobietom pod spódnice . Każda ma swoje sumienie i zrobi jak sama bedzie chciała . Nikomu nic do tego . Dokładnie wiem jak to jest , bo przeżyłam to jako młoda kobieta , strach przed ciążą , mam troje dzieci , ale ile razy spóźnił mi sie okres bałam sie strasznie . Wtedy nie było tabletek po . Kiedy one sie juz pokazały , juz ich nie potrzebowałam , bo rozstałam się z mężem . Dziś mam 43 lata. Chce żeby moje dziewczyny miały wybór , czy chcą wziaśc tabletkę po , czy zajść w ciąże . Argument ,że kobiety łykają je jak cukierki do mnie nie przemawia , bo cena prawie 80 zł lub więcej przy zarobkach polskich , śmiechu warte . Tabletki antykoncepcyjne powinny być za darmo .
Kilka miesięcy temu byłam w Holandii u moich dzieci , jakież zdziwienie jak zobaczyłam 2 rodzaje tabletek po w drogerii , nie w aptece tylko zwykłym sklepie z kosmetykami . 
W Niemczech i Szwajcarii , dziś w wiadomościach ,że polskie kobiety walczą o swoje prawa . Normalnie wstyd mi , że w XXI wieku trzeba walczyć o prawa kobiet .

Pozdrawiam Monika 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz