poniedziałek, 6 marca 2017

Dziennik 6 Marzec 2017

Poszłam do miasta po kalosze  , ale cena 29,90 Franków  , no jeszcze na głowę nie upadłam . Adidasy muszą wytrzymać tą pogodę . Tu ciągle pada , ale i tak wychodzę z domu . Nie ważne jaka pogoda to staram się chodzić .



Zastanawiam się , czy sobie nie kupić po sześć sztuk z tej pięknej zastawy śniadaniowo - kawowo- herbacianej . Jest prześliczna , ale jak pomyśle , żeby to przewieźć bezpiecznie do Niemiec a pózniej do Polski . Szkoda , że nigdy nie widziałam w Polsce takich ładnych zestawów , wprawdzie szukałam na Allegro   tylko , a ja typowa romantyczka to podobają mi sie takie malowidła w ptaszki i kwiatuszki .














Wróciłam bez butów ale kupiłam nowe słuchawki do iphona i nowe etui na iPada . 





 Kondziu wiem ,że chciałeś mi kupić , ale dziś znalazłam i kupiłam sobie .😘😘😘😘😘





Wróciłam bardzo zadowolona i znalazłam sobie juz prezent na dzień mamy  od moich dzieci 
chciałabym dostać bardzo drogi prezent , ale więcej juz nie przewiduje prezentów od nich . Dziś przypadkiem znalazłam i wiem ,że mi sie sprzyda napewno , bo działa z iPadem .





Dziś przeszłam taki dystans ;




Miłego wieczoru , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸🌸








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz