niedziela, 5 marca 2017

Dziennik 5 Marzec 2017. Dzień SPA


Lubicie kosmetyki i perfumy ja uwielbiam i będę też dodawać posty o tej tematyce .
Kocham perfumy i mam ich w swoim posiadaniu kilkanaście sztuk , porozdzielane między Krynicą Zdrój a Mannheim i Frankfurtem. Częścia podzieliłam się kiedyś z moja Juleczką. Cieszę się , że moja wnuczka Julia choć ma 5 lat , też lubi perfumy , niestety moja córcia nie przepada , choć ostatnim razem jak byłam w domu powiedziała , że pięknie pachnę . A jak sie jej nie podoba , a gdzieś musimy razem jechać to mi zabrania ich używać .


SPA MÓJ DZIEŃ.



Dziś dzień SPA domowego . Zaczęłam od maseczki nawilżającej Cooling Maskę firmy Schaebens , edycja limitowana , rozmawiałam z synem a w miedyczasie moja maska działała . Gdy ja zmyłam  nałożyłam sobie olejek z Avonu  Nuturaeffects Miracle Glow. Po całkowitym oczyszczeniu buzki przyszedł czas na serum z wit . A,C, E Rosa Mosqueta .  Kupiłam go kiedyś w Starej Mydlarni i jestem bardzo zadowolona . Przetestowałam wiele kremów tych bardzo drogich i tańszych  , jednak dla mnie najlepszym kremem jest Ziaja zielony . Kosztuje kilka złotych , ale jest naprawdę super . Nie ma co przepłacać jak coś sie nam sprawdza .


Włosy:


Szampon Loreal Elseve Multiwitaminowy , odżywka Argananowa szwajcarskiej firmy Swiss O-Par, a na zniszczone końcówki Avon Dry Ends Serum ,pianka do układania włosów Balea i spinki do robienia fal z Primarka .

Paznokcie:


 Dziś odżywka do paznokci P2 Calcium Gel i lakier Sally Hansen nr.310 Almost Almond według mnie to kolor cremowy

Makijaż :

Paletka Mekeup Revolution ICONIC 2 , tusz do rzęs Loreal , szminka Loreal uwielbiam ja za to ze sie trzyma kilka godzin a nawet i cały dzień i nie wysusza mi ust kolor 404 Coral Constant ,baza pod makijaż Olaz 2 w1 i krem BB Garnier .


Perfumy ;

Chanel N*5 L`EAU obecnie moje ulubione , ale ja lubię też inne i bardzo często zmieniam zapachy .


Miłego niedzielnego odpoczynku , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz