piątek, 3 marca 2017

Dziennik 3 Marzec 2017

Noc niestety nie przespana , ktoś z sąsiadów zrobił sobie dyskotekę , do 4 rano nie dało sie zasnąć . Moja słodka sąsiadka mnie odwiedziła , dostała smakołyki . Wyprzytulałam tą ślicznotkę bardzo . Jimmi bo o niej mowa jest Berneńskim pieskiem pasterskim. Na początku jak ja zobaczyłam jakiś rok temu ,to nie powiem , miałam przed nią respekt , ale jak zaczęła jeść mi z ręki , od tamtej pory zawsze przychodzą mnie odwiedzać . 





Dzień minoł spokojnie , od dziś pije wodę z imbirem , miętą i cytryną . Mam nadzieje , że mi to coś pomoże na oczyszczenie organizmu . Biorę też dużą dawkę wit C , bo teraz dużo osób choruje na grypę i grypopodobne choroby . W Niemczech podawali w radio , ze 140 osób zmarło przez grypę i komplikacje pogrypowe .





Miłego wieczoru , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz