wtorek, 28 marca 2017

Dziennik 28 Marzec 2017 ROLADA Z MIĘSA MIELONEGO W SOSIE PIECZRKOWO - KURKOWYM

Naszła mnie ochota dziś na coś dobrego do jedzenia , ale coś co się szybko robi .
Nie lubię stać za długo w kuchni . Dziś serwuje roladę z mięsa mielonego w cieście półfrancuskimi z sosem kurkowo-pieczarkowym ze śmietanią.
Czas przyszykowania to 15 min i pieczenie z ugotowanie sosu 1 godzina . 
Praktycznie samo się robi , a ja takie lubię . 

Rolada z mięsa mielonego w sosie pieczarkowo - kurkowym .



Składniki ;
Gotowe ciasto półfrancuskie,
600g mięsa mielonego ,
3 jajka 
1 cebula 
Trochę natki pietruszki 
Sól i pieprz .

W miseczce wymieszać mięso mielone  z jajkami ,cebulą , natka solą i pieprzem .
Na rozłożonym cieście rozprowadzić równomiernie mięso i zwinąć w roladę i porobić widelcem kilka otworów . Piec w piekarniku w 140 stopniach Ok 45 do 50 min , pózniej podkręcić tęperature do 170 i piec 10 min . 











          Sos pieczarkowo - kurkowy .


250 g pieczarek świeżych lub z puszki ,
150 g kurek ,
250 g śmietany , kto jaką lubi może być słodka lub kwaśna 
Sól , pieprz 
Natka pietruszki 
Łyżka oleju 

Ja kupiłam pieczarki i kurki w słoiku , wiec odcedziłam je z wody , na patelnie dałam łyżkę oleju i 
wsypałam pieczarki i kurki . Poddusialam je 20 min dodałam śmietanę i zagotowałam . Podgotowałam jeszcze z 3 min . Doprawiłam  solą i pieprzem . Na końcu posypałam pietruszką. 



     Smacznego .


Obiad wszystkim smakował , a ja teraz mam swój czas na maskę oczyszczająca , bo coś mnie wysypuje ostatnio .

Miłego wieczoru  , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸

PS . Polecam też poprzedni wpis o suplementacji magnezem , wystarczy kliknąć i odrazu czytać .




MAGNEZ W LECZENIU NERWICY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz