poniedziałek, 27 marca 2017

Dziennik 27 Marzec 2017


Napisałam wczorajszy wpis i sobie go przez pomyłkę usunęłam . A pisałam ,jak bardzo nie lubię zmiany czasu, że nie mogę spać a tu taka zmiana całkowicie zaburza mój rytm dobowy . Zanim sie przyzwyczaję to bedzie już następna zmiana czasu . 

Piekna wiosenna pogoda , aż człowiekowi chce się żyć . Mimo totalnego zmęczenia zmianą czasu , to dziś delektuje sie słońcem . Uwielbiam słońce , choć jak dla mnie trochę jest za gorąco , oczywiście w słońcu jest za gorąco ,ale w cieniu jeszcze czuć zimę .

Zaliczyłam spacer , byłam w mieście w aptece i w Tchibo , brakło mi kawy wiec kupiłam .
Jutro gotuje rosół wołowo -kurczakowy , taka jakaś mam ochotę .


Taka jestem zmęczona ,ze powinno sie u mnie teraz sprawdzić powiedzenie
,,Zeby mi sie tak chciało jak mi sie nie chce "

Ktoś móglby pomysleć , że ja totalny leń jestem hahahaha.
Dokładny tydzień i jadę do Niemiec a we wtorek zaczynam urlop i jadę do Holandii , juz nie mogę sie doczekać jak przytule mojego wnusia Julianka i zobaczę się z cała rodziną. 


Miłego wieczoru , pozdrawiam Moni 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz