środa, 22 marca 2017

Dziennik 22 Marzec 2017 Wywalona i zablokowana na grupie dla osób z depresją.

Dziś zaczynam pisać dość wcześnie , jest dopiero 10.40 przed południem . Sprawy się maja tak . Przez kilka tygodni byłam w  zamkniętej grupie na FB , dla osób które jak ja borykają sie z depresją i innymi chorobami psychicznymi . Nigdy nikomu nie ubliżyłam a jak juz pisałam jakieś komentarze to zawsze ze zrozumieniem tej drugiej osoby .  Jako moje wpisy dodawałam link ,że pisze mój dziennik . Zresztą było to ustalone i miałam pozwolenie od poprzedniej Pani administrator .Wczoraj ( wtorek 21.03) zauważyłam ,ze nie pokazują mi sie żadne wpisy z tej grupy .
 Pierwsze co pomyślałam , że może przez pomyłkę usunęłam się z grupy . 
Wysłałam swoje dane jeszcze raz , zostałam przyjęta . Znowu udostępniałam swojego bloga . 
Dziś rano wchodzę na FB i ponownie nie widzę , żadnych wpisów z grupy . 
Zostałam z niej usunięta i w dodatku zablokowana ,abym już przypadkiem do nich nie wróciła i znowu nie udostępniła swojego bloga . 
Z taką dziecinadą to już dawno nie miałam do czynienia . 
Tutaj się niestety sprawdziły słowa mojej przyjaciółki . 

,, Monia pamiętaj ,że póki będziesz mieć tak jak inni lub gorzej wszystko bedzie dobrze , ale jak będziesz mieć choć trochę lepiej , to odrazu będziesz ,zła , niedobra itd. ''

Tylko dlatego , że zmagam sie dzień na dzień z chorobą , ale nie płacze do innych , nie pozwalam depresji zawładnąć całkowicie moim życiem , że walczę z nią .
 I nie wypisywałam  , tylko o niej na forum tej grupy , stałam się czarna owcą , którą bez słowa sie wywala i blokuje . 


A tak swoją drogą  wiele osób mogłoby coś zmienić w swoim życiu . 
Ja jestem najlepszym przykładem , bo zanim wyjechałam i coś zmieniłam w życiu byłam w takim dole , że myślałam , że znowu się targne na swoje życie .
 A ja tego nie zrobiłam , zmieniłam podejście , cieszę się każdym dniem , każdą dobrą chwilą , każda małą rzeczą . 

Ta grupa zamiast ciągnąć wszystkich w górę , to chyba lubi jak tam  się płacze , a to nie na tym polega , trzeba pokazać ,że są też dobre chwile , nawet te które trwają chwile , ale wnoszą do naszego życia choć jeden uśmiech , jeden promyk nadzieji , że bedzie lepiej . 


Miłego dnia , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz