poniedziałek, 20 marca 2017

Dziennik 18 i 19 Marzec 2017

Zaliczyłam totalnego doła , nawet juz moja rodzina zauważyła , że się źle czuje . 
Pogoda w Szwajcarii przez sobotę i niedziele niestety nie nadawała się do niczego . 
Musiałam przemyśleć kilka spraw , niektóre juz zamknąć za sobą a otworzyć się na nowe .
Zobaczymy co to wszystko wniesie w moje życie . Naszczęscie Ramona juz jest w domu i miałam sie komu wyżalić .

Zrobiłam dwa projekty domów wraz z umeblowaniem .
 Taka kreatywna juz dawno nie byłam .
To moje hobby . Planuje projekty domów , może kiedyś sobie wybuduje jakiś . 
Choć nie potrzebuje bo mam mieszkanie ,które mi w zupełności wystarczy .


Najgorsza odżywka do włosów jaka miałam , szkoda wydawać na nią pieniądze .



Miłego wieczoru i pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸🌸



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz