poniedziałek, 13 marca 2017

Dziennik 13 Marzec 2017

Noc koszmarów , w końcu mamy teraz pełnie 🌕🌕🌕🌕🌕🌕.

 Nie dość ,że nie mogę spać to jak juz zasnę to koszmary mnie męczą . Obudziłam sie zmęczona ,  zdenerwowana i spocona . Moją piżamę można by wykręcić , taka była mokra . Zawsze męczą mnie sny ,że coś sie dzieje w moim mieszkaniu w Polsce . Zadzwoniłam do siostry ,żeby powiedziała mojej mamusi , aby sprawdziła co tam u mnie , ale mnie wyśmiała . Powiedziała , że sobie szukam sama problemów . Wiec sama poprosiłam mamę , żeby się przeszła do mnie .

Od rana znów mam problem ze szczękościskiem . Chyba powinnam naprawdę odpuścić i nie martwić się tak bardzo , zwłaszcza że to są żadne problemy . A ja jak sobie coś dobiorę do głowy to z dupereli zrobi się wielki problem . 


Moja Ramonka przysłała mi fotkę ze swojego urlopu i ja ją dziś wkleję . Zawsze piękne miejsca poprawiaja humor.

 Turcja 13.03.2017 foto od Ramony 


Przespałam w południe dwie godziny , jestem wypoczęta i zrelaksowana . Taki sen bez wspomagaczy  jest czymś najlepszym . Odrazu inne samopoczucie .
 Zachwile pójdę na spacer i przy okazji zrobię zakupy . 

Miłego dnia , pozdrawiam Moni🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz