niedziela, 12 marca 2017

Dziennik 12 Marzec 2017

Tyle sie opisałam i jednym kliknięciem usunęłam wszystko . Wiec od początku .

Mimo ,że nic mi sie nie chce , mam totalnego lenia i z chęcią poleżałabym w łóżku cały dzień , to wzięłam się za siebie . Zrobiłam włosy , paznokcie i makijaż . 

Moja Ramonka doleciała szczęśliwie do Turcji , gdzie bedzie teraz spędzać 10 dni uropujac się. Pokazała mi w jakim pięknym hotelu bedzie mieszkać , do okoła z tego co widziałam było siedem różnych basenów . Piękna pogoda .

Ja z moim Konradem  wczoraj ustaliliśmy gdzie chcemy jechać na urlop . Teraz zostało nam do przekonania reszty rodziny. Chcemy spędzić urlop w gronie rodziny . Czyli ja i Konrad, Mateusz z Martusią i Juliankiem , Lala z Mariuszkiem , Julcią i Emilką. 

Ja wprawdzie będę mieć jeszcze kilka krótkich urlopów w tym roku , bo juz są zaplanowane. 
Juz za kilka tygodni jadę do Holandii , do moich dzieci . Juz nie mogę sie doczekać jak przytule  się  do mojego wnusia Julianka . Jak sie spotkam z moimi synami i moja kochana synową Martusią. 
Wprawdzie w styczniu widzieliśmy sie w Polsce w Krynicy , ale nie było mojego Konradka , a tego dzieciaka nie widziałam juz kilka miesięcy . W końcu też zobaczę dzieciątko mojego brata Maciusia i Karolinki małego Kacperka . Jeszcze trzy tygodnie . 

Zaplanowałam sobie na dziś zrobienie kilku wpisów o kosmetykach , ale zobaczymy jak to 
wyjdzie . Mam dni , że jestem kreatywna potrafię zaplanować i zrobić wszystko a mam dni 
takie jak teraz , że jestem jak rozbita porcelana w pył i ciężko mi się  jest poukładać . Czuje sie 
jak taki dzban rozbity i częściowo posklejany , ale mimo wszystko nie da sie go dokładnie posklejać . 
 Z jednej strony muszę mieć w pracy wszystko perfekcyjnie zaplanowane a z drugiej jak mam taki dzień jak wczoraj czy dziś ,że nie potrafię dokładnie wszystkiego wykonać . 


Wkurza mnie to ,że mam dni gdzie mam tyle energii ,że mogłabym przenosić góry , potrafię zaplanować i zrobić wszystko i jeszcze więcej a pózniej mam dni gdzie nie jestem w stanie nawet kreatywnie myśleć , robie wszystko automatycznie . 

Jak uwielbiam spacerować , to poprostu mi się nie chce . Nie mam ochoty wychodzić z domu .
Najlepiej włączyć jakieś filmy i przesiedzieć pod kocem na fotelu . Najlepiej takie nad ,którymi nie trzeba myśleć , tylko oglądać . Romansidła będą dziś u mnie w Tv 
Pogoda u mnie  słoneczna nie mam ochoty na nic . 
Mimo ,że dziś niedziela to nastawiłam pranie , bo wczoraj to mi się nie chciało i gdyby nie to , że już musiałam bo nie miałabym w czym spać i czyste bluzeczki już mi sie skończyły to pewnie poczekałaby jeszcze kilka dni . 
  



Miłego dnia , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz