sobota, 11 marca 2017

Dziennik 11 Marzec 2017

Taki dzień kiedy nic się nie chce , nic totalnie nic . Marzy mi sie teraz taki czas ,który będę tylko w łóżku cały dzień spędzać , nie wiem , czy to dlatego ,ze nadchodzi pełnia czy poprostu mam gorszy dzień. 
Tęsknie za czymś czy za kimś sama nie wiem . Jakaś taka rozdarta jestem . 
Chciałabym się wypłakać , ale nie mogę . 
Chyba juz nie potrafię płakać ,polecą mi 2 czy 3 łzy i koniec , pomyśle o Gracusi i odrazu sobie przypominam jak mówiła ,, Monia jak Ci źle to dzwoń "wtedy dzwoniłam i odrazu miałam poprawę humoru .

Oglądnęłam , chyba z cztery filmy o miłości , napisałam kilka wiadomości . 
Powspominałam sobie czasy kiedy miałam 23 lata . Jak bardzo wtedy kochałam i byłam kochana , ale czas niestety był dla mnie bardzo okrutny . A teraz juz całkowicie sie zamknęłam na jakiekolwiek uczucie , chyba z wygody bo mam swój święty spokój i robię to co chce i nikomu nie muszę sie tłumaczyć .

Dziś taki dzień gdzie dużo marudzę , ale i one musza być . 

Miłego wieczoru , pozdrawiam Moni 🌸🌸🌸🌸

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz