poniedziałek, 13 lutego 2017

Gdy my cierpimy -cierpi z nami nasza rodzina .

Ten wpis bedzie bardzo osobisty bo dotyczy mnie i moich najbliższych .

Teraz gdy sama nie czuje sie najlepiej wiem jaką wielką krzywdę wyrzadzilabym moim rodzicom i dzieciom gdybym w dniu 1 grudnia 2003 roku ,gdybym pod wpływem mojej próby samobójczej zmarła .
Moja depresja juz tak dała mi w kość ,że jedyne co chciałam to umrzeć .
W czasie porannej rozmowy takiej jak zawsze w domu w kuchni z moja mamusią zdążyłam zażyć wszystkie leki antydepresyjne i nasenne jakie miałam w domu .
Moje życie i małżeństwo tak mi dało do wiwatu ,ze na tamten czas ,ze wedłóg mnie to było najlepsze wyjście .
Chciałam w dniu śmierci pięknie wyglądać wiec wystroiłam się ,zrobiłam makijaż .Mój tatuś ,który mnie zobaczył wychodzącą z łazienki powiedział tylko 
,, pamiętaj KWIATUSZKU bardzo Cię kocham ,jesteś moim Kwiatuszkiem "



Foto zrobione na dzień przed moja ostatnią próba , więcej juz nie będę próbować .
Walczę codziennie o następny dzień.


I jeszcze zapytał kim jestes dla tatusia ,jak zawsze od moich najmłodszych lat i też tak odpowiedziałam ,, Tatusiowym kwiatuszkiem  "
Wtedy dotarło do mnie ,że nie tylko ja cierpię ,moi najbliżsi będą cierpieć bardziej niż ja .
Poprosiłam brata zeby mnie zawiózł do szpitala ,ale kazałam mu tez obiecać ,że nie powie gdzie jestem , nie chciałam zeby sie martwili. W szpitalu juz straciłam przytomność, co było dalej nie wiem .Lekarz dyżurny  powiedział ,ze jeżeli moje serce zacznie szaleć nie bedzie w stanie mnie uratować .Naszczeście odzyskałam  przytomność bardzo późno.Po otwarciu oczu zobaczyłam babcie mamę mojego taty , Tatusia zalanego łzami i Mamusie . Specjalnie napisałam z dużych liter ,z wielkiego szacunku do nich .

Wiem jak bardzo moi bliscy martwią sie każdym dołem , każda depresja , ale wiem ze mogę na nich polegać .


Bardzo kocham moje dzieci i moich rodziców .
PS. Tatuś zadbaj o swoje zdrowie , bo musisz żyć dla mnie . 
        Mamuś najlepsza na świecie .
        Moje rodzeństwo ,takiego życzę każdemu .
        I moje najcudowniejsze , najukochańsze dzieci .
Dziekuje , ze mam najwspanialszą rodzine na świecie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz